Reklamace

Reklamační řád

Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen "občanský zákoník") a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem.


Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona tzn. 24 měsíců pro spotřebitele, Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s vyplněným Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.


Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku či poškozením výrobku živelnou událostí. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.
Pokud jste obdrželi jiný výrobek, než jste si objednali (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdrželi výrobek vadný, zašlete nám jej zpět nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. nezávadný).


Při zasílání zboží zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

 

Reklamační protokol ke stažení zde

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.